Pisi ile Güzel Rüyalar


97f26adc6d265e2772ddeabe7ab6b343Birleşeceğimize birilerinin oyunlarına gelip bölündük, bölünmek iyi mi derseniz; milyonlarca geliştiricisi olan dağıtım olsak da bölünsek gam yemeyecem ama zaten az sayıda geliştiricisi olup maddi destekleri olmayan dağıtımların bölünmesi intihar gibi, özellikle de Türkiye’de, ama inşallah hepsi devam edebilir de pisi’li Pardus’umuzu hangi isimle olursa olsun kullanabiliriz, şu an için sonuca en yakın olan adını da çok sevdiğim PisiLinux geliştirici ekibide abilerim ve kardeşlerim gibi inşallah amaçlarına ulaşacaklar, Pardus-Anka ise çok sevdiğim abim Nihad abi ile PKD’nin de desteği ile Tübitak’ın çalıştayda ve diğer yerlerde belittiği bireysel sürüm olacak, şimdilik herşey net değil ama Pardus-Anka’da ekibini yeniden kurup her şeyi rayına oturtabilirse .pisi paketlerinin iki büyük geliştiricisi olacak bu eğer bu şekilde gerçekleşirse ne mutlu bize ki SolusOS ile birlikte 3 koldan .pisi geliştirilecek Troyanın durumunu tam bilemiyorum şimdilik sadece bir Anka forku deniyor ama ortada bir şey yok, eğer onlarda ilerleyebilirse 4 koldan .pisi gelişecek.

Bu rüyaların güzel tarafı, ya olmassa ne olacak? Ne olacak bir kısım insanlar amacına ulaşmış olacak ve .pisi’ye gönül veren herkes bu bölünmelerle birlikte yok olacak. Türkiye’de Özgür Yazılım’a inanç çok yıpranacak, benim Linux ve Özgür Yazılım sevgim kabusa dönüşecek, bu uykusuz gecelerimin sonucu tam bir hayal kırıklığı olacak ve açacağım devrim arabaları filmini tekrar izleyeceğim.

Umudun var mı derseniz tabiki var, güzel rüyalarım gerçek olacak ve bu sıkıntılı günlerden mutlaka kurtulacağız.anka12121

Bunlara rüya diyorum çünkü, dün gece forumlarda uyuyamıyorum diye yazmıştım saat 4 civarında. sabah 7-8 gibi yattım sızmışım, az önce yeni kalktım, bu sorunları düşünerek yattığım için etkisinde kaldım galiba rüyamda, güzel rüyalar diye anlattığım bölümü gördüm, herşey çok güzel gidebiliyordu gerçektekinin aksine, ben rüyama güveniyorum, çünkü ne zaman bu tarz rüya görsem gerçek oluyor.

İnanıyorum ki bu işe gönül veren abilerim sonunda anlaşacak ve hepbirlikte çok güzel bir dağıtım çıkarcak ve biz onu büyük bir mutlulukla kullanacağız, en azından inanmak istiyorum artık, kimseye bağımlı olmayan kimsenin ileride kapatamayacağı durduramayacağı, kararlı, güçlü, pisi’li, özgür bir dağıtım çıkacağına inanmak istiyorum.

Herkese Mutlu ve Bol Linux’lu Özgür Günler Diliyorum :)

Bir Cevap Yazın

